غرفه سازی نمایشگاه و طراحی غرفه مسیحا

غرفه سازی نمایشگاه، طراحی غرفه، غرفه آرایی و غرفه سازی در تهران و شهرستان از خدمات ما در مسیحا با 12 سال تجربه می باشد

غرفه سازی نمایشگاه و طراحی غرفه مسیحا

غرفه سازی نمایشگاه، طراحی غرفه، غرفه آرایی و غرفه سازی در تهران و شهرستان از خدمات ما در مسیحا با 12 سال تجربه می باشد

غرفه سازی نمایشگاه و طراحی غرفه مسیحا

غرفه سازی نمایشگاه، طراحی غرفه، غرفه آرایی و غرفه سازی در تهران و شهرستان به صورت کاملا تخصصی از خدمات ما در آتلیه طراحی-معماری مسیحا می باشد. طراحی غرفه نمایشگاه توسط تیم طراحی متخصص با استفاده از جدیدترین و متفاوت ترین ایده ها طراحی شده و پس از آن غرفه سازی در شرکتی مجهز به دستگاه های پیشرفته به بهترین نحو ممکن تولید می گردد. پس از آن گروه نصب جهت غرفه آرایی و نصب غرفه ساخته شده در نمایشگاه حضور خواهند داشت تا بهترین غرفه نمایشگاهی را برای شما عزیزان به ارمغان آورند. لازم به ذکر می باشد که غرفه سازی در تهران و غرفه سازی در شهرستان از خدمات ما می باشد و شما عزیزان تنها کافی است با ما در تماس باشید
https://masihadesign.com
تلفن تماس: 021-44039010(10خط)
فکس: 021-89789485
همراه:09122452258
نشانی: تهران-صادقیه-ابتدای بلوار فردوس-خیابان ولیعصر-کوچه اعتمادیان-شماره15-واحد 20

  • ۰
  • ۰

خدمات غرفه سازی شرکت صنعت منصور در نمایشگاه صنعت برق سال 1395

شرکت های زیادی در ارائه خدمات غرفه سازی فعالیت و تخصص دارند. غرفه آرایی در نمایشگاه ها با هدف متمایز شدن از رقبا انجام می شود. اما گذشته از این هدف کلی، مزایای دیگری را هم به دنبال دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-   جذب مشتری جدید

مشتریانی که وارد نمایشگاه می شوند، با هیچ یک از غرفه ها آشنایی ندارند و بنابراین معیار آنها برای انتخاب غرفه مورد نظرشان، زیبایی و دکوراسیون است. بازدیدکنندگان به هر غرفه ای که زیباتر باشد و دکوراسیون آن جذاب تر به نظر برسد، توجه بیشتری نشان می دهند. بنابراین یکی از مزایای غرفه آرایی در نمایشگاه را می توان جذب مشتریان بیشتر دانست.

2-   استفاده بهینه از فضا

غرفه های نمایشگاهی با استفاده از سازه های نازک ساخته می شود. این سازه ها فضای کمتری را اشغال می کنند که در نتیجه فضای بیشتری به غرفه اختصاص پیدا می کند و می توان محصولات بیشتری را در غرفه قرار داد. این کار باعث باز شدن دست فروشنده برای طراحی دکوراسیون داخلی می شود. چرا که از فضای بیشتر می توان به نحو بهتری استفاده کرد.

3-   تبلیغات

در غرفه آرایی توجه ویژه ای به تبلیغات می شود. دیواره ها و سازه هایی که برای ساخت غرفه نمایشگاهی استفاده می شود، رنگی هستند و بر روی آنها نقوش و برجستگی به چشم می خورد. حال می توان بر روی این دیواره ها از طرح های تبلیغاتی استفاده کرد که علاوه بر معرفی برند تجاری و محصولات، به زیبایی بیشتر غرفه نیز کمک می کند. از سوی دیگر شرکت برای جلب نظر مشتریان به بازاریاب نیاز ندارد و هزینه آن را صرف تبلیغات بصری می کند.

غرفه سازی نمایشگاهی مسیحا همواره به دنبال ایده های ناب , نوین و خاص بوده است و این موضوع را می توان در نمونه کارهای مختلف و متنوع این شرکت غرفه ساز و غرفه آرا مشاهده نمود این نمونه کارها را می توانید در وبسایت رسمی مسیحا دنبال نمایید. طرح غرفه بی نظیر و نوین را می توانید در انواع غرفه های نمایشگاهی ساخته شده مشاهده نمایید. 


masihadesign.com


غرفه سازی مسیحا در سال 1395 پروژه ساخت غرفه نمایشگاهی شرکت صنعت منصور را در نمایشگاه صنعت برق بر عهده داشته است که در اینجا می توانید تعدادی از این نمونه کارها را مشاهده نمایید. 


خدمات غرفه سازی شرکت صنعت منصور در نمایشگاه صنعت برق سال 1395

ساخت غرفه شرکت صنعت منصور با مسیحا با طرح غرفه جذاب

ارائه طرح غرفه زیبا توسط طراح غرفه و غرفه آرا حرفه ای در مسیحا

طراحی و غرفه سازی نمایشگاه با مسیحا




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی